SFA v několika datech : 65 let existence
Již více než 65 let společnosti skupiny SFA poskytují profesionálním i soukromým osobám stále větší sanitární komfort v jejich každodenním životě. Nabízejí jim mnohem víc než technologické know-how; nabízejí vynalézavá, spolehlivá a snadno použitelná řešení. Způsob myšlení a realizace nápadů vyústily v roce 1958 v uvedení prvního „Sanibroyeur“ na trh. Geniální nápad, který způsobil revoluci v designu interiérů po celém světě. Poznání čerpacích řešení bylo rozvíjeno v průběhu let a poskytlo cennou pomoc v nejrůznějších odvětvích.
Dnes má SFA vývojové a výrobní znalosti ve 4 hlavních synergických oblastech:
- Zařízení a řešení pro úpravu vody
- Čerpadla a přečerpávací stanice pro průmyslové projekty
- Čerpadla a přečerpávací systémy pro domácí použití
- Zařízení pro sprchy, hydromasážní vany a vířivé lázně
Navštivte webové stránky SFA Group a získejte více informací o naší skupině:
naše historie a hodnoty
naše obory a odborné znalosti
naše závazky v oblasti CSR
Můžete se zde také seznámit s naší personální politikou, nejnovějšími zprávami a tiskovými informacemi, a také se všemi našimi dceřinými společnostmi.
Od 1958 do současnosti
1958
Založení SFA a první přečerpávač pro WC /
Akvizice Europelec
1970
SFA rozšířilo své prodeje do Evropy a Severní Ameriky
1978
První TV reklamní kampaň
1988
Akvizice Kinedo
1990
ISO certifikace továren
1993
Grandform se připojil k SFA group
2019
Akvizice Zehnder Pumpen
2020
Akvizice Aquasystem a Format /
Uvedení nové CI
2021
Spojení Grandform / Kinedo
2022
Uvedení značky SFA Enviro
Otevření 2 nových dceřiných společností ve Vietnamu a Indii
2023
Otevření nové dceřiné společnosti v Jižní Koreji
1958
Založení SFA a první přečerpávač pro WC /
Akvizice Europelec
1970
SFA rozšířilo své prodeje do Evropy a Severní Ameriky
1978
První TV reklamní kampaň
1988
Akvizice Kinedo
1990
ISO certifikace továren
1993
Grandform se připojil k SFA group
2019
Akvizice Zehnder Pumpen
2020
Akvizice Aquasystem a Format /
Uvedení nové CI
2021
Spojení Grandform / Kinedo
2022
Uvedení značky SFA Enviro
Otevření 2 nových dceřiných společností ve Vietnamu a Indii
2023
Otevření nové dceřiné společnosti v Jižní Koreji
Základní prvky značky SFA Group, které ji činí výjimečnou
NÁŠ CÍL:
Vývoj a výroba domácích a profesionálních řešení všude tam, kde proudí voda.
NAŠE VIZE & AMBICE:
Na základě vývojových a výrobních odborných znalostí v oblasti čerpadel a koupelnových řešení rozvinout jako nejlepší postup specifickou kulturu pohody na všech trzích.
NAŠE POZICE:
Globální skupina, dodavatel všestranných inovativních řešení. Kvalita za nejlepší cenu: poměr výkon / cena řešení.
Vynalézavost: klíčová složka naší DNA
Charakteristický znak Skupiny SFA. Tato hodnota kombinuje kreativitu, pragmatismus, chytrost a udržuje naši schopnost identifikovat a nabízet sice jednoduchá, ale zároveň průkopnická řešení. Vynalézavost je druh intelektuální zdatnosti ilustrovaný naší Skupinou. Sanibroy, Sanifloor, Sanicompact, vzduchový systém v balneoterapii a naše sprchové montážní systémy jsou jen některými příklady.
SFA Group a její Hodnoty
65 let historie naší Skupiny jí umožnilo stát se tím, čím je dnes, a rozvíjet její vizi budoucnosti založené na hodnotových základech, které tvoří naši DNA. Tyto hodnoty jsou silné a žijí v našem každodenním chování.
VYNALÉZAVOST: Vytváříme chytrá řešení
Naše vynalézavost je klíčem k našemu úspěchu. Kreativně řešíme složité sanitární problémy a podporujeme vývoj pokrokových řešení. S heslem "Můžete. Kdekoli." jako naší hlavní zásadou se navzájem podporujeme v rozvoji našich dovedností a zůstáváme otevřeni neustálému růstu a zlepšování. Jsme vnímaví k novým nápadům, zapojujeme se na výzkumu, podstupujeme rizika při hledání inovativních přístupů k řešení problémů a sdílíme své znalosti a dovednosti, abychom společně rostli.
JEDNODUCHOST: Zaměřujeme se na jednoduchost
Ve všem, co děláme, klademe důraz na jednoduchost. Naším cílem je vyvíjet řešení, která efektivně reagují na složité výzvy a zároveň jsou snadno pochopitelná a použitelná. Víme, že jasnost a přímočarost jsou zásadní. Jednoduchost vyžaduje také jasnou komunikaci. Věříme v otevřený a přímý dialog, v němž všechny strany snadno porozumí vyměňovaným informacím.
KOMFORT: Přinášíme lidem pohodlí do života
Zaměřujeme se na vysoce kvalitní, spolehlivé a odolné výrobky, které mění každodenní život lidí. Snažíme se zachovat integritu našich výrobků a zajistit pohodlí a bezpečnost našich zákazníků a zaměstnanců. Respektujeme své závazky a transparentně komunikujeme se všemi zúčastněnými stranami.
ODPOVĚDNOST: Záleží nám na lidech a planetě
Naše odpovědnost přesahuje rámec naší organizace. Podporujeme pohodu a bezpečnost našich zaměstnanců a pěstujeme inkluzivní prostředí, které si cení rozmanitosti. Jsme odhodláni jednat a zároveň využíváme zpětnou vazbu k neustálému zlepšování. Ve všem, co děláme, zohledňujeme sociální a environmentální důsledky a usilujeme o to, aby se společnost a životní prostředí trvale zlepšovaly.