SFA v několika datech : 65 let existence

Již více než 65 let společnosti skupiny SFA poskytují profesionálním i soukromým osobám stále větší sanitární komfort v jejich každodenním životě. Nabízejí jim mnohem víc než technologické know-how; nabízejí vynalézavá, spolehlivá a snadno použitelná řešení. Způsob myšlení a realizace nápadů vyústily v roce 1958 v uvedení prvního „Sanibroyeur“ na trh. Geniální nápad, který způsobil revoluci v designu interiérů po celém světě. Poznání čerpacích řešení bylo rozvíjeno v průběhu let a poskytlo cennou pomoc v nejrůznějších odvětvích.

Dnes má SFA vývojové a výrobní znalosti ve 4 hlavních synergických oblastech:

  • Zařízení a řešení pro úpravu vody 
  • Čerpadla a přečerpávací stanice pro průmyslové projekty
  • Čerpadla a přečerpávací systémy pro domácí použití 
  • Zařízení pro sprchy, hydromasážní vany a vířivé lázně

Navštivte webové stránky SFA Group a získejte více informací o naší skupině:

   naše historie a hodnoty

   naše obory a odborné znalosti

   naše závazky v oblasti CSR

Můžete se zde také seznámit s naší personální politikou, nejnovějšími zprávami a tiskovými informacemi, a také se všemi našimi dceřinými společnostmi.

Od 1958 do současnosti

1958

Založení SFA a první přečerpávač pro WC /  

Akvizice Europelec

1970

SFA rozšířilo své prodeje do Evropy a Severní Ameriky

1978

První TV reklamní kampaň

1988

Akvizice Kinedo

1990

ISO certifikace továren

1993

Grandform se připojil k SFA group

2019

Akvizice Zehnder Pumpen

2020

Akvizice Aquasystem a Format / 

Uvedení nové CI

2021

Spojení Grandform / Kinedo

2022

Uvedení značky SFA Enviro

Otevření 2 nových dceřiných společností ve Vietnamu a Indii

2023

Otevření nové dceřiné společnosti v Jižní Koreji

1958

Založení SFA a první přečerpávač pro WC /  

Akvizice Europelec

1970

SFA rozšířilo své prodeje do Evropy a Severní Ameriky

1978

První TV reklamní kampaň

1988

Akvizice Kinedo

1990

ISO certifikace továren

1993

Grandform se připojil k SFA group

2019

Akvizice Zehnder Pumpen

2020

Akvizice Aquasystem a Format / 

Uvedení nové CI

2021

Spojení Grandform / Kinedo

2022

Uvedení značky SFA Enviro

Otevření 2 nových dceřiných společností ve Vietnamu a Indii

2023

Otevření nové dceřiné společnosti v Jižní Koreji

Základní prvky značky SFA Group, které ji činí výjimečnou

NÁŠ CÍL:

Vývoj a výroba domácích a profesionálních řešení všude tam, kde proudí voda.

NAŠE VIZE & AMBICE:

Na základě vývojových a výrobních odborných znalostí v oblasti čerpadel a koupelnových řešení rozvinout jako nejlepší postup specifickou kulturu pohody na všech trzích.

NAŠE POZICE:

Globální skupina, dodavatel všestranných inovativních řešení. Kvalita za nejlepší cenu: poměr výkon / cena řešení.

Vynalézavost: klíčová složka naší DNA

Charakteristický znak Skupiny SFA. Tato hodnota kombinuje kreativitu, pragmatismus, chytrost a udržuje naši schopnost identifikovat a nabízet sice jednoduchá, ale zároveň průkopnická řešení. Vynalézavost je druh intelektuální zdatnosti ilustrovaný naší Skupinou. Sanibroy, Sanifloor, Sanicompact, vzduchový systém v balneoterapii a naše sprchové montážní systémy jsou jen některými příklady.

SFA Group a její Hodnoty

65 let historie naší Skupiny jí umožnilo stát se tím, čím je dnes, a rozvíjet její vizi budoucnosti založené na hodnotových základech, které tvoří naši DNA. Tyto hodnoty jsou silné a žijí v našem každodenním chování.

VYNALÉZAVOST: Vytváříme chytrá řešení

Naše vynalézavost je klíčem k našemu úspěchu. Kreativně řešíme složité sanitární problémy a podporujeme vývoj pokrokových řešení. S heslem "Můžete. Kdekoli." jako naší hlavní zásadou se navzájem podporujeme v rozvoji našich dovedností a zůstáváme otevřeni neustálému růstu a zlepšování. Jsme vnímaví k novým nápadům, zapojujeme se na výzkumu, podstupujeme rizika při hledání inovativních přístupů k řešení problémů a sdílíme své znalosti a dovednosti, abychom společně rostli.

JEDNODUCHOST: Zaměřujeme se na jednoduchost

Ve všem, co děláme, klademe důraz na jednoduchost. Naším cílem je vyvíjet řešení, která efektivně reagují na složité výzvy a zároveň jsou snadno pochopitelná a použitelná. Víme, že jasnost a přímočarost jsou zásadní. Jednoduchost vyžaduje také jasnou komunikaci. Věříme v otevřený a přímý dialog, v němž všechny strany snadno porozumí vyměňovaným informacím.

KOMFORT: Přinášíme lidem pohodlí do života

Zaměřujeme se na vysoce kvalitní, spolehlivé a odolné výrobky, které mění každodenní život lidí. Snažíme se zachovat integritu našich výrobků a zajistit pohodlí a bezpečnost našich zákazníků a zaměstnanců. Respektujeme své závazky a transparentně komunikujeme se všemi zúčastněnými stranami.

ODPOVĚDNOST: Záleží nám na lidech a planetě

Naše odpovědnost přesahuje rámec naší organizace. Podporujeme pohodu a bezpečnost našich zaměstnanců a pěstujeme inkluzivní prostředí, které si cení rozmanitosti. Jsme odhodláni jednat a zároveň využíváme zpětnou vazbu k neustálému zlepšování. Ve všem, co děláme, zohledňujeme sociální a environmentální důsledky a usilujeme o to, aby se společnost a životní prostředí trvale zlepšovaly.